3net - internet
3net - internet usługi internetowe
nasza oferta |  referencje |  www.3net.pl |  kontakt

BIP - oferta realizacji


3net - internet SERWISY INTERNETOWE
3net - internet PROMOCJA W SIECI
3net - internet WYBRANE PROJEKTY


3net - internet INTERNET DLA FIRM



 3net - internet REALIZUJEMY
 . serwisy produktowe
 . serwisy korporacyjne
 . prezentacje na CD

 . aplikacje specjalne
   dla inter- i intranetu
 . systemy zarządzania
   treścią serwisów

 . interaktywne gry
   sieciowe, konkursy
 . wygaszacze, tapety
 . bannery HTML i Flash



SERWISY INTERNETOWE



w sieci lotos

NOWE POMYSŁY NA REKLAMĘ.
Jak wyróżnić się z tłumu tradycyjnych banerów.

Coraz większą popularność zyskują gry reklamowe tzw advergame. Jeszcze niewiele firm dostrzega ich zalety. Gra, która wciąga internautę, to świetny przykład permission marketing - na przyjęcie którego użytkownik wyraża zgodę. Dobrze przygotowana gra stwarza reklamodawcy możliwość przekazania znacznie większej ilości informacji o produkcie niż inne formy reklamowe. Poza tym rozrywka przyciąga, a to sprawia, że przekaz jest lepiej zapamiętany i co najważniejsze - zapamiętany w pozytywnym kontekście. Jako narzędzie niekonwencjonalne i nowe może być bardzo skuteczna. Przykładem jest gra zrealizowana na potrzeby promocji oleju LOTOS Rafinerii Gdańskiej. Efekt jej wykorzystania w promocji to blisko 300 000 odwiedzin serwisu w ciągu miesiąca oraz ponad 30 000 graczy.

więcej



  Biorąc pod uwagę wymagania naszych Klientów,
  realizujemy prezentacje / serwisy według zawsze tych samych zasad:
  • funkcjonalności,
  • zbieżności z potrzebami i wymaganiami firm,
  • szerokiego stosowania mechanizmów aktualizacji
    i systemów zarządzania treścią publikowanych informacji,
  • możliwości monitoringu oglądalności serwisu, każdej jego strony.



Realizacja prezentacji / serwisu internetowego to nie tylko umieszczenie logo, tekstu i ilustracji na stronie. Precyzyjne zdefiniowanie poszczególnych elementów struktury serwisu, funkcji jakie ma spełniać, interakcji z uzytkownikami oraz jego strony wizualnej - zarówno z punktu widzenia Klienta jak i oczekiwań potencjalnych odbiorców informacji, jest możliwe poprzez:

 Określenie celu i misji serwisu w planach firmy
  1. Zdefiniowanie krótko- i długoterminowych celów realizacji serwisu Klienta
  2. Określenie misji prezentacji internetowej Klienta
 Zdefiniowanie użytkowników serwisu
  1. Zdefiniowanie potencjalnych grup klientów firmy
  2. Określenie i zdefiniowanie "grup interesów" w firmie (działów, osób) odpowiedzialnych za zakres merytoryczny w celu optymalizacji zgodnie z założonymi celami, misją i profilami odbiorców
 Opracowanie scenariusza prezentacji
  1. Przygotowanie scenariuszy prezentacji w zależności od grupy odbiorców (użytkowników). Profilowanie serwisu w zależności od odbiorcy (osoby prawne, osoby fizyczne, odbiorcy zagraniczni)
  2. Analiza elementów prezentacji firmy i ich cech (czas ładowania, wielkość strony, wygląd, odczucia, funkcje, nawigacja) dla każdej z grup odbiorców
 Analizę zawartości merytorycznej serwisu
  1. Określenie wymagań dotyczących funkcjonowania całości serwisu Klienta w zakresie:
    - komunikacji wewnętrznej
    - komunikacji z użytkownikami zewnętrznymi
    - aktualizacji i modyfikacji informacji
 Opracowanie struktury serwisu
  1. Związanie tematycznie z rodzajem informacji oraz / lub ze strukturą firmy
  2. Zdefiniowanie elementów graficznych rozpoznawalne wśród użytkowników serwisu
  3. Hierarchizacja i układ elementów w strukturze serwisu
 Opracowanie projektu graficznego
  1. Określenie stałych i dynamicznych elementów strony głównej oraz stron podporządkowanych
  2. Wykonanie projektów graficznych
 Wdrożenie
  1. Umieszczanie przekazanych informacji w serwisie
  2. Opracowanie i realizacja aplikacji wspomagających funkcjonowanie prezentacji
  3. Przeszkolenie osób odpowiedzialnych w firmie Klienta
  4. Testowanie serwisu
Wymienione wyżej etapy powinny być zrealizowane przy tworzeniu każdego serwisu informacyjnego. Zasady te nie są wymogiem koniecznym - ich realizacja pozwala jednak na stworzenie otwartej, profesjonalnej prezentacji odpowiedniej do rangi firmy Klienta.
Nie precyzujemy rodzaju technik, które zostaną użyte do tworzenia prezentacji - zależą one tylko od celu i funkcji jakie ma spełniać prezentacja.

 Prezentacja realizowana jest z zachowaniem następujących zasad:
  • Prostoty - zasada dotyczy zarówno kodu strony jak i stosowanych efektów, technik specjalnych, a także precyzji i jasności w przekazie informacyjnym.
  • 5 elementów - tyle elementów w danej ich grupie (w przypadku prezentacji internetowej dotyczy to np. ilości połączeń w nawigacji) jest przeciętnie przyswajalnych i zapamiętywanych przez ludzki umysł.
  • 3 kliknięć - maksymalnie tyle razy powinien odbiorca używać klawiatury lub myszki w celu dotarcia do poszukiwanej informacji.
  • 30 sekund - maksymalnie tyle czasu, biorąc jednocześnie pod uwagę szybkość transmisji w sieci, powinien tracić użytkownik na zobaczenie strony serwisu w dowolnej przeglądarce.
  • Równowagi:
    - pomiędzy ilością tekstu a ilością grafiki
    - pomiędzy czasem dostępu do strony a jej merytoryczną zawartością
    - w stosowaniu efektów i technik dla uzyskania czystości i elegancji
      strony wizualnej oraz spełnienia wymogów funkcjonalnych.
  sprawdź nasze ceny
3net - internet

© 2003, 3net Sp. z o.o. drukuj tę stronę | poleć nas innym | e-mail